N-VA Glabbeek krijgt beloning van Mooimakers

Op 6 april 2021, over deze onderwerpen: Acties en Activiteiten, Mooimakers, N-VA Glabbeek
N-VA Glabbeek krijgt cheque van Mooimakers

N-VA Glabbeek houdt Glabbeek al jaren proper, of doet een poging tot. Want of we het nu willen of niet, zwerfvuil blijft een hardnekkig probleem. Mooimakers beloonde onze inzet met een mooie cheque.

Minstens één keer per maand gaan we op pad om zwerfvuil te rapen. Vorig jaar (schooljaar 2020-2021) schreven we ons bij Mooimakers in voor het actieplan ‘Operatie Proper’. Met dat actieplan wil Mooimakers het zwerfvuilprobleem aanpakken en willen ze scholen, groepen en verenigingen belonen die zwerfvuil rapen. Nu mochten we, geheel onverwacht, een cheque van Ecowerf ontvangen voor onze mooie daad. Uiteraard zijn wij hier heel blij mee.

Doe mee!
Ook dit jaar nemen we deel aan ‘Operatie Proper’. We doen graag een warme oproep aan alle scholen, groepen en verenigingen in onze gemeente om hetzelfde te doen. Hebt u een hart voor de natuur? Zit u in een school, groep of vereniging? Is het een kleine moeite om tijdens een wandeling wat rondslingerend afval te verzamelen? Meld u dan aan voor ‘Operatie Proper’ op Mooimakers en wie weet krijgt u na één jaar zwerfvuil verzamelen ook een mooie beloning. Een goede zaak voor de natuur, een kleine moeite voor u én u krijgt er nog iets voor terug ook! De natuur zal u dankbaar zijn.