N-VA Glabbeek steekt de handen uit de mouwen op World Cleanup Day

Op 19 september 2020, over deze onderwerpen: Acties en Activiteiten, Mooimakers, N-VA Glabbeek, World Cleanup Day
World Cleanup Day 2020, N-VA Glabbeek

Op zaterdag 19 september nam N-VA Glabbeek voor het tweede jaar op rij deel aan de World Cleanup Day. Dit is een jaarlijks event waarbij miljoenen burgers over de hele wereld zich inzetten tegen zwerfvuil.

Die dag proberen we met z’n allen om zoveel mogelijk zwerfvuil op te ruimen, en dit allemaal voor een schone planeet. Op deze manier proberen we ook meer aandacht te geven aan het zwerfvuilprobleem.

"Een nobele actie waar we als afdeling helemaal achterstaan, zeker omdat we zelf regelmatig op pad gaan om zwerfvuil te verzamelen. We namen op de World Cleanup Day o.a. de Vissenakensesteenweg in Bunsbeek onder handen. We zien hier regelmatig afval liggen in de berm en het werd hoog tijd dat we deze regio zwerfvuilvrij maakten. Laten we hopen dat het er nu iets langer proper blijft.", besluit Katrien Everaert.