Onwaarheden doorprikt

Op 26 maart 2018, over deze onderwerpen: N-VA Glabbeek

De Dorpspartij dicteert
Een simpel debat van Voka (22-03-2018 in Tienen) waar onze burgemeester aan deelgenomen heeft, heeft de negatieve mentaliteit blootgelegd van de Dorpspartij. Van elke gemeente in de regio werd telkens de burgemeester en één oppositielid uitgenodigd. U leest het goed, slechts één oppositielid en niet alle oppositiepartijen zoals men graag wil laten uitschijnen.

De Dorpspartij bepaalt
Wanneer wij hierop reageren en melden dat wij niet uitgenodigd waren, durven zij zelf te beweren dat onze voorzitter Katrien Everaert zich zelf persoonlijk uitgeschreven had.

Uiteindelijk wordt het de Dorpspartij te heet maar onze reacties blijven ze consequent verwijderen (op Facebook). U zou maar eens moeten lezen dat N-VA Glabbeek gelijk had!

Maar het originele bericht van de Dorpspartij met de foute beschuldiging aan alle oppositiepartijen, dat niemand geïnteresseerd is in dit debat blijft toch maar mooi staan.

Waar is nu het recht van antwoord?
Onze burgervader, die bij de minste tegenspraak dreigt met juridische acties, lijkt het zelf niet zo nauw te nemen met exacte berichtgeving, zolang het maar in zijn straatje past!
Komen er nu excuses Peter Reekmans?