“Wij blijven ons beste beentje voorzetten”

Op 18 oktober 2018, over deze onderwerpen: N-VA Glabbeek, Verkiezingen 2018

De Dorpspartij heeft een gigantische score gehaald, waarvoor wij hen uiteraard ook willen feliciteren. Toegegeven, wij zijn wel benieuwd hoe de komende legislatuur zal verlopen.

De propaganda campagne van de Dorpspartij heeft niet alleen de andere partijen verpletterd maar ook de huidige coalitiepartner sp.a. Hoewel zij uit de meerderheid liggen én zelfs geen gemeenteraadszitje wisten te bemachtigen, krijgen drie van hen, Johny Reweghs, Natasja Ons en Luc Lambrechts, toch wel een ‘postje’ toebedeeld. Of hoe ‘postjes’ pakken blijkbaar toch wel het belangrijkste is in een gemeente.

Nieuw team
Ondanks het magere resultaat, zijn wij niet van plan om te stoppen met de N-VA in Glabbeek. Wij hebben een nieuw, dynamisch en jong team dat zich wil blijven inzetten voor Glabbeek.
Wij gaan er alles aan doen om ons de komende zes jaar te bewijzen aan de burger en blijven vanop de zijlijn een positieve, opbouwende oppositie voeren met eigen voorstellen.

Kortom, N-VA Glabbeek blijft zijn beste beentje voorzetten voor Glabbeek.